מענה על ערעורים

 

עודכן בתאריך: 04.04.2019

תקציר:
מדריך למענה לערעורי סטודנטים במידע אישי למרצה וטיפול בתקלות אפשריות בעת המענה

1. היכנס למידע אישי למרצה.

ערעורים בשיעוריך

2. בתפריט של מידע למרצה - "בקשות וערעורים" > "ערעורים בשיעוריך".
* כדאי לדעת- המספר המופיע בשורת "ערעורים בשיעורך"
מציין כמה ערעורים ממתינים לטיפול המרצה.
אם לא מופיע מספר: אין צורך להיכנס לטיפול בערעורים.

טרם טופל

3. נפתח חלון ערעורים, מופיעים הערעורים שהוגשו וטרם טופלו.
כדי לראות ערעורים קודמים שטופלו, לחץ על הסטטוס
המתאים (למשל "נדחה" או "התקבל").
הסבר לטיפול במקרה שמסך הערעורים לא נפתח תקין - נמצא בסוף המדריך.

מבחן סרוק

4. לחיצה על שם השולח תפתח את הבקשה ותאפשר טיפול בה.
בחלון זה יש לקרוא את תוכן הבקשה של התלמיד, ניתן לצפות במבחן ע"י לחיצה על כפתור מבחן סרוק (משמאל).
חשוב לדעת, מועד אחרון למענה על בקשת הערעור מוצג בתחתית הבקשה מצד ימין,
לאחר תאריך זה אין אפשרות לטפל בערעור במערכת הממוחשבת. יש לפנות לרכזת.

בקשת הערעור

5. לחיצה על אחד מכפתורי הפעולה, תפתח חלון בו יש להגיב לערעור ולתקן את הציון במידת הצורך.
*חשוב לדעת:
א. לאחר טיפול בערעור, אין אפשרות לשנות את ההחלטה דרך המערכת.
ב. ערעור שהתקבל והציון הועלה, או ערעור שנדחה והורד בו הציון, עובר לאישור של המפקח על ערעורים.
ג. לאחר אישור הערעור ע"י המפקח על הערעורים, ישלח דוא"ל אוטומאטי לסטודנט ורק אז הסטודנט יראה את התשובה.

לא נפתח בצורה תקינה

טיפול במקרה של בעיה בתצוגה:
מספר מרצים נתקלו בבעיה להציג כראוי את מסך המענה על ערעורים. החלון לא נפתח בצורה תקינה ונראה כך.

tools

כדי לפתור בעיה זו יש לבצע את הפעולות הבאות:
- בדפדפן, לחץ על התפריט tools ובחר ב-compatabillity view settings.

sapir.ac.il

בדף שייפתח לחץ על add על מנת להוסיף את האתר של ספיר לרשימת האתרים שיהיו במצב תאימות
ולבחור באופציה השלישית:
Display all websites in compatibility view.