תקלות נפוצות בכניסה למידע אישי

 

עודכן בתאריך: 14.07.2019

תקציר:
לתקלה בכניסה למידע אישי עם הקלדת ת.ז. יתכנו מספר סיבות אפשריות, אלו פתרונן:

1. רוב מכשירי הטלפון החכמים לא יכולים להיכנס למידע אישי - יש להשתמש במחשב.

2. מחשבי מק יכולים להיכנס עם דפדפן כרום בלבד (WINDOWS יכול להיכנס עם הדפדפנים הנפוצים).

3. סיסמא שלא עומדת בתנאים של אתר מידע אישי:
עליך לשנות את סיסמתך (זו הדרך לפתור תקלה זו).
אסור שהסיסמא תכיל יותר מ-2 תווים ברצף משמך, שם משפחתך, שם המשתמש או תעודת הזהות. כללים נוספים ליצירת סיסמאות ניתן לקרוא במדריכים הבאים:
https://support.sapir.ac.il/new/account
או:
https://support.sapir.ac.il/new/account/faq-5
שינוי סיסמא ניתן לבצע בדף: is.sapir.ac.il ב'ניהול סיסמאות' לאחר הכניסה לדף או ב'שכחתי סיסמא' אם לא ניתן להתחבר לחשבון.

4. חסימת חלונות קופצים - בהתראה שקופצת ישנם מדריכים לפתרון הבעיה בשפות שונות, יש לפתוח את המדריך ולבצע את הפעולה לאפשור חלונות קופצים באתר המידע האישי.

5. תוכנות לחסימת פרסומות או תוספים מסוימים המותקנים בדפדפן, עלולים לגרום לתקלה בכניסה למידע אישי.
יש לנטרל תוספים או לאפס הגדרות דפדפן.
להסבר על איפוס הגדרות דפדפן: https://support.sapir.ac.il/new/internet