עזרה מקוונת

עובדי מרכז התמיכה יכולים לסייע לכם בשימוש עם המחשב שבו אתם עובדים (בתוך קמפוס ספיר ובבית) על ידי כך שתתקינו תוכנה המאפשרת להם השתלטות מרחוק.

בקשת עזרה מקוונת

אנשי מרכז התמיכה ישתלטו על המחשב שלכם רק בתנאי ש:
א. התקבלה הסכמתכם להשתלטות, ואתם מודעים לכך שהיא מתקיימת.
ב. בתחנות ציבוריות כגון מעבדות מחשבים, צוות אגף טכנולוגיות מידע עשוי להשתלט ללא בקשת אישור.
ג. מטרת ההשתלטות היא צפיה במסך שלכם תוך כדי הסבר מה הבעיה או שידור מסך התומך ע"מ להדגים פעולות למשתמש.
ד. במקרה של תחנות אישיות בבית או ניידים אישיים, לא ישתלטו על מקלדת ועכבר, אלא ידריכו אתכם בפעולות שעליכם לבצע.
ה. בתחנות בקמפוס, בתחזוקה שוטפת של אגף טכנולוגיות מידע, ניתן להשתלט על מקלדת ועכבר המשתמש.

על מנת לקבל עזרה מקוונת יש:
1. להתקין Java לצורך התחברות בטיחותית לאינטרנט והגנה מפני פריצה למחשב (במידה ולא הותקן בעבר).
2. ליצור קשר עם עובד מרכז התמיכה לקבלת הנחיות המשך.
3. לפתוח בקשת עזרה מקוונת ולהתקין את התוכנה Teamviewer