שירותי הדפסה לעובדי מנהלה

  מדריך להוספת מדפסת רשת למחשב – ניתן למצוא כאן.

  שימו לב – ניתן לבצע רק באמצעות שימוש בדפדפן אינטרנט אקספלורר!

 נתקלתם בתקלה במדפסת במשרדי המכללה?

 לפתיחת קריאת שרות לקופיטק– נא לחצו כאן!

       יש להכין את מספר המכונה – מספרה הסריאלי המופיע על גבי המדבקה

     שמודבקת בחזית המדפסת –

     ראו תמונה:  

  יש להזין את כל המספר באותיות גדולות (CAPS LOCK )

  ×§×•×¤×™×˜×§

  המערכת תציג בפניך את פרטי המכונה שלך.

  נא לשים לב: יש למלא את השדות: שם, טלפון, בניין ומחלקה, ולתאר באופן ברור את התקלה.
הקריאות מטופלות על ידי טכנאי של חברת קופיטק (סניף ספיר – קופימדיה – 2893).
ניתן לפנות גם בדואר אלקטרוני לכתובת: 
CopyMedia@sapir.ac.il
קריאות יטופלו עד 4 שעות מפתיחת הקריאה.
במידה ולא הגיעו לטפל בקריאה לאחר יום עבודה, או אם נתקלתם בבעיה באיכות השרות,                                                                                                                                                                             
ניתן לפתוח קריאה לאגף טכנולוגיות מידע במכללה, על מנת שנברר את הנושא מול קופיטק.

 שימו לב, אנו בתהליך החלפת ספק מדפסות לחברת טכנואל.                                                                                אם כבר החליפו במשרדכם מדפסת, נא פתחו קריאת שרות לטכנואל בקישור זה

  ניתן גם להתקשר לטלפון הרשום על המדפסת.
מספר המכונה רשום במדבקה על המדפסת.
במידה ונתקלתם בקושי בקבלת תמיכה מחברת טכנואל, נא פנו לתמיכת מחשוב בספיר, בדוא"ל: 
help@sapir.ac.il 

 

  הנחיות הדפסה לסטודנטים:  https://support.sapir.ac.il/new/students/print-s/ 

  הנחיות הדפסה למרצים:  https://support.sapir.ac.il/new/teachers/print-t/