הזמנת תוכנה לצרכי הוראה במעבדות

מטרת הטופס: הזמנת תוכנה למרצים האמורים ללמד במעבדת מחשבים.
הסבר על טופס הזמנת תוכנה לצרכי הוראה במעבדות:
  •  יש להגיש את הטופס עד חודשיים לפני כל פתיחת שנת לימודים. 
  •  הטופס משמש: מרצה/מורה המלמד בקמפוס ספיר.
  •  הטופס מאושר על ידי: הרמ"ח הרלוונטי/ראש היחידה הארגונית אליה משויך המרצה.
  •  יש לכלול את כל התוכנות הנדרשות לשם הוראה במהלך השנה. יש לכלול גם תוכנות שהיו בשימוש בעבר.
  •  בטופס יש מספר שדות חובה: שם המזמין, טלפון ודוא"ל, שם התוכנה, גירסת התוכנה, תחום התוכנה, כמות רישיונות שיהיו בשימוש בו זמנית.
  •  בעת מילוי הטופס, בוחר המרצה את המחלקה אליה הוא שייך.
  •  לאחר שליחת הטופס, המזמין מקבל הודעת דוא"ל על כך שהטופס נשלח למחלקה לאישור.
  •  הטופס נשלח לתיבת הדואר המחלקתית של אותה מחלקה.
  •  הרמ"ח אמור להיכנס לקישור בו הוא מעיין בפרטי הבקשה ויכול לאשר/לא לאשר את רכישת התוכנה. הכניסה היא באמצעות שם משתמש וסיסמה אישית של הרמ"ח בלבד.
  •  במידה והרמ"ח לא אישר, נשלחת הודעת דוא"ל למרצה המזמין.
  •  הבקשה המאושרת מועברת ליחידת המחשב כקריאת שירות בסיסאייד
  •  הרמ"ח יכול לעקוב אחר הקריאה שלו דרך הסיסאייד.
  •  המרצה אמור להתעדכן מול הרמ"ח בסטאטוס הטיפול של יחידת המחשב בקריאת השירות בסיסאייד.
  •  למזמין יש אפשרות להדפיס את טופס ההזמנה.