שירותי הדפסה

שרותי הדפסה לעובדי מנהלה

עובדי מנהלה שהוחלפה להם מדפסת ועברו משירות קופיטק לשירות טכנואל – לחצו כאן

קופיטק

לפתיחת קריאת שרות לקופיטק   –   נא לחצו כאן!

יש להכין את מספר המכונה – מספרה הסריאלי המופיע על גבי המדבקה שמודבקת בחזית המדפסת – ראו תמונה:  

יש להזין את כל המספר באותיות גדולות (CAPS LOCK )

קופיטק

המערכת תציג בפניך את פרטי המכונה שלך.

נא לשים לב: יש למלא את השדות: שם, טלפון, בניין ומחלקה, ולתאר באופן ברור את התקלה.
הקריאות מטופלות על ידי טכנאי של חברת קופיטק (סניף ספיר – קופימדיה – 2893).
ניתן לפנות גם בדואר אלקטרוני לכתובת:  CopyMedia@sapir.ac.il
קריאות יטופלו עד 4 שעות מפתיחת הקריאה.
במידה ולא הגיעו לטפל בקריאה לאחר יום עבודה, או אם נתקלתם בבעיה באיכות השרות, ניתן לפתוח קריאה לאגף טכנולוגיות מידע במכללה, על מנת שנברר את הנושא מול קופיטק.

 

 

טכנואל

כחלק מתהליך שיפור שירותי ההדפסה, התחלנו בתהליך החלפת מדפסות ומעבר לשרת חדש.

בשבועות הקרובים תוחלפנה מדפסות ברחבי המכללה ובחלק מהמשרדים נצמצם את מספר המדפסות לצורך התייעלות וחיסכון. 

ספק המדפסות החדש שמחליף את חברת קופיטק היא חברת טכנואל.

על כל מדפסת חדשה יש מדבקה עם מספר המכונה של חברת טכנואל, ועם מספר טלפון לפתיחת קריאה.

ניתן גם לפתוח קריאות שירות מקוונת בקישור זה

 

להלן הנחיות להגדרת המדפסת במחשבכם, לאחר שהותקנה במשרדכם:

  1. יש לפתוח את דפדפן אינטרנט אקספלורר בלבד!
  2. יש להיכנס לכתובת: http://pluto/printers
  3. בדף שנפתח יש לבחור במדפסת המבוקשת.
  4. לאחר פתיחת דף הגדרת המדפסת יש ללחוץ על כפתור "Connect"
  5. יש לאשר התקנת מדפסת.
  6. בעת הדפסה יש לבחור במדפסת החדשה.

להלן מדריכים נוספים בנושא שירותי סריקה רשתית ממדפסת משולבת מדגם 8250 Brother :

1. הגדרת פנקס כתובות לשליחת דואר אלקטרוני

2. שליחת דואר אלקטרוני מתוך פנקס כתובות

3. שליחת דואר אלקטרוני בצורה ידנית

במידה ונתקלתם בקושי בקבלת תמיכה בנושא מדפסות, נא פנו אלינו, לתמיכת מחשוב בספיר, בדוא"ל:  help@sapir.ac.il

 

הנחיות הדפסה לסטודנטים:  https://support.sapir.ac.il/students/print-s/

הנחיות הדפסה למרצים:  https://support.sapir.ac.il/teachers/print-t/