שירותי הדפסה

שרותי הדפסה לעובדי מנהלה

 פתיחת קריאת שרות בנושא מדפסות לחברת טכנואל

 

על כל מדפסת חדשה יש מדבקה עם מספר המכונה של חברת טכנואל, ועם מספר טלפון לפתיחת קריאה.

קריאות יטופלו עד 4 שעות עבודה מפתיחת הקריאה.
במידה ולא הגיעו לטפל בקריאה לאחר יום עבודה, או אם נתקלתם בבעיה באיכות השרות, ניתן לפתוח קריאה לאגף טכנולוגיות מידע במכללה, על מנת שנברר את הנושא מול חברת טכנואל.

 

להלן הנחיות להגדרת המדפסת במחשבכם, לאחר שהותקנה במשרדכם:

      1.      יש לפתוח את דפדפן אינטרנט אקספלורר בלבד!

      2.      יש להיכנס לכתובת: http://pluto/printers

      3.      בדף שנפתח יש לבחור במדפסת המבוקשת.

      4.      לאחר פתיחת דף הגדרת המדפסת יש ללחוץ על כפתור "Connect"

      5.      יש לאשר התקנת מדפסת.

      6.      בעת הדפסה יש לבחור במדפסת החדשה.

להלן מדריכים נוספים בנושא שירותי סריקה רשתית ממדפסת משולבת מדגם 8250 Brother :

1. הגדרת פנקס כתובות לשליחת דואר אלקטרוני

2. שליחת דואר אלקטרוני מתוך פנקס כתובות

3. שליחת דואר אלקטרוני בצורה ידנית

להלן מדריכים נוספים בנושא סריקה רשתית ממכונות צילום: 

       ·         סריקה לדוא"ל לכתובת חד פעמית (שאינה שמורה בפנקס הכתובות)

       ·         הכנסה ושמירה של כתובת דוא"ל בפנקס כתובות במכונה

בכל שאלה או תקלה, יש להתקשר לטכנואל למספר טלפון המופיע על המכונה.

במידה ונתקלתם בקושי בקבלת תמיכה בנושא מדפסות, נא פנו אלינו, לתמיכת מחשוב בספיר, בדוא"ל:  help@sapir.ac.il

 

הנחיות הדפסה לסטודנטים:  https://support.sapir.ac.il/students/print-s/

הנחיות הדפסה למרצים:  https://support.sapir.ac.il/teachers/print-t/