מטרת הטופס: הזמנת תוכנה למרצים האמורים ללמד במעבדת מחשבים.
הסבר על טופס הזמנת תוכנה לצרכי הוראה במעבדות:
- יש להגיש את הטופס עד חודשיים לפני כל פתיחת שנת לימודים.
- הטופס משמש: מרצה/מורה המלמד בקמפוס ספיר.
- הטופס מאושר על ידי: הרמ"ח הרלוונטי/ראש היחידה הארגונית אליה משויך המרצה.
- יש לכלול את כל התוכנות הנדרשות לשם הוראה במהלך השנה. יש לכלול גם תוכנות שהיו בשימוש בעבר.
- בטופס יש מספר שדות חובה: שם המזמין, טלפון ודוא"ל, שם התוכנה, גירסת התוכנה, תחום התוכנה, כמות רישיונות שיהיו בשימוש בו זמנית.
- בעת מילוי הטופס, בוחר המרצה את המחלקה אליה הוא שייך.
- לאחר שליחת הטופס, המזמין מקבל הודעת דוא"ל על כך שהטופס נשלח למחלקה לאישור.
- הטופס נשלח לתיבת הדואר המחלקתית של אותה מחלקה.
- הרמ"ח אמור להיכנס לקישור בו הוא מעיין בפרטי הבקשה ויכול לאשר/לא לאשר את רכישת התוכנה. הכניסה היא באמצעות שם משתמש וסיסמה אישית של הרמ"ח בלבד.
- במידה והרמ"ח לא אישר, נשלחת הודעת דוא"ל למרצה המזמין.
- הבקשה המאושרת מועברת ליחידת המחשב כקריאת שירות בסיסאייד
- הרמ"ח יכול לעקוב אחר הקריאה שלו דרך הסיסאייד.
- המרצה אמור להתעדכן מול הרמ"ח בסטאטוס הטיפול של יחידת המחשב בקריאת השירות בסיסאייד.
- למזמין יש אפשרות להדפיס את טופס ההזמנה.