תקלות נפוצות בכניסה למידע אישי

תקלות נפוצות בכניסה למידע אישי

לתקלה בכניסה למידע אישי עם הקלדת ת.ז. יתכנו מספר סיבות אפשריות, אלו פתרונן:

1. רוב מכשירי הטלפון החכמים לא יכולים להיכנס למידע אישי – יש להשתמש במחשב.

2. מחשבי מק יכולים להיכנס עם דפדפן כרום בלבד (WINDOWS יכול להיכנס עם הדפדפנים הנפוצים).

3. סיסמא שלא עומדת בתנאים של אתר מידע אישי:
עליך לשנות את סיסמתך (זו הדרך לפתור תקלה זו).
אסור שהסיסמא תכיל יותר מ-2 תווים ברצף משמך, שם משפחתך, שם המשתמש או תעודת הזהות.

כללים נוספים ליצירת סיסמאות ניתן לקרוא במדריכים הבאים:

https://support.sapir.ac.il/account

או:
https://support.sapir.ac.il/account/faq-5

 

שינוי סיסמא ניתן לבצע בדף: is.sapir.ac.il ב'ניהול סיסמאות' לאחר הכניסה לדף או ב'שכחתי סיסמא' אם לא ניתן להתחבר לחשבון.

 

  1. חסימת חלונות קופצים – בהתראה שקופצת ישנם מדריכים לפתרון הבעיה בשפות שונות, יש לפתוח את המדריך ולבצע את הפעולה לאפשור חלונות קופצים באתר המידע האישי.
  2. . תוכנות לחסימת פרסומות או תוספים מסוימים המותקנים בדפדפן, עלולים לגרום לתקלה בכניסה למידע אישי. יש לנטרל תוספים או לאפס הגדרות דפדפן:
    להסבר על איפוס הגדרות דפדפן – ראו:  https://support.sapir.ac.il/internet